Wellicht kunnen we hier uw vraag beantwoorden.
Mocht het niet duidelijk zijn kunt u ons natuurlijk alsnog altijd mailen of bellen.
- Waarom kan ik de bestelling niet plaatsen?
Wellicht heeft u onder de 25,- aan producten besteld. Let op, onze winkelwagen rekent direct de verzendkosten mee. Als u dus (binnen Nederland) een bestelling zou plaatsen dan moet het totaalbedrag van de winkelwagen op minimaal 29,95 staan (25,- producten + 4,95 bijdrage verzendkosten) boven de 55.- betalen wij de verzending binnen Nederland, boven de 65,- is het gratis verzending voor België en Duitsland.
- Ik heb voor meer dan 55,- besteld (binnen Nederland) en de verzendkosten vervallen niet!
U heeft dan toch NIET voor 55,- aan producten besteld. De verzendkosten tellen uiteraard niet mee in het bedrag van boven de 55,- Onze winkelwagen rekent direct de verzendkosten mee.
Als u voor 55,- aan producten besteld heeft zullen de verzendkosten direct vervallen. Voor België en Duitsland is dit boven de 65,- aan producten.
Voorbeeld binnen Nederland, uw winkelwagen zal dan op minimaal 59,95 moeten staan (55,- producten + 4,95 verzendkosten) De verzendskosten vervallen dan direct.
- Meer dan 50 stuks bestellen lukt me niet!
De balk met aantallen loopt standaard tot 50 stuks, maar u kunt in 2 stappen gewoon de aantallen bestellen die u nodig heeft. 1 x 50 in de winkelwagen doen en daarna bijvoorbeeld nog 15 stuks extra.
U kunt ook in de winkelwagen de aantallen aanpassen.
- Waarom geven jullie de voorraad niet aan en of een product op voorraad is?
Omdat wij met heel veel verschillende, vaak kleinere bedrijven werken en we diverse malen per week leveringen ontvangen is het voor ons te tijdroverend om dit voor de ruim 7000 producten bij te houden.
We stoppen onze tijd liever in het veilig verpakken van uw pakket en in het zoeken en aanmaken van nieuwe lekkere producten.
We hebben enkele honderden producten direct uit voorraad leverbaar en vele ook bewust niet.
Grote aantallen bestellen is geen enkel probleem, we kunnen dit vrijwel altijd snel uitleveren door de strakke afspraken met onze leveranciers.
- Waarom kan een gedeelte van de bestelling niet alvast verzonden worden mocht niet alles op voorraad zijn.
Mocht u bijvoorbeeld 10 verschillende producten besteld hebben en we hebben er 9 van op voorraad, dan zullen wij toch het pakket in 1 keer verzenden. Vaak al sneller als u verwacht, afhankelijk van uw bestelmoment.
Wij vragen een bijdrage van slechts 4,95 aan de verzendkosten. De kosten aan verpakkingen, tijd om het veilig te verpakken en de werkelijke verzendkosten van 1 pakket zijn uiteraard stukken hoger dan de 4,95 die wij vragen onder de 55,- U zult begrijpen dat 1 bestelling in 2 keer verzenden dan ook niet haalbaar is.
U ontvangt altijd netjes een mail na uw bestelling wanneer uw pakket verzonden zal worden. U mag altijd mailen als u vragen heeft over de voorraad of als een bestelling echt spoed heeft.
- Wanneer kan ik mijn pakket verwachten? Kan ik de afleverdag aanpassen na verzending?
Wij werken met PostNL, erg betrouwbaar en snelle bezorging over het algemeen.
U ontvangt altijd een Track&Trace code zodat u uw pakket kunt volgen.
In principe moet u 1-2 dagen tellen voor het ontvangen van uw pakket (als alles op voorraad is) Check ook uw spambox mocht u de mail niet kunnen vinden!
Echter vlak voor feestdagen of bijvoorbeeld voor Valentijn, moederdag etc. etc. kan het wel eens wat langer duren, bestel tijdig en voorkom teleurstellingen.
Voor nog meer info zie deze pagina met alle uitleg en onze verzendmomenten.
U kunt natuurlijk bij onze opmerkingen aangeven als het pakket wat later verzonden dient te worden. Bent u dat vergeten kunt u als u de PostNL app installeert in vele gevallen zelf de afleverdag alsnog aanpassen. Let op! Dit moet u wel tijdig doen, wij hebben hier geen invloed op als webshop.
- Moet ik een klantaccount aanmaken om te bestellen en wat zijn de voordelen?
Nee, dat hoeft u zeker niet! U bent daarin helemaal vrij uiteraard. Het heeft echter wel een aantal voordelen en u bent zelf helemaal de baas over uw gegevens. Deze kunnen ook altijd door u zelf worden aangepast of verwijderd. Wij kunnen en mogen vanwege de privacywet geen wachtwoord voor u aanpassen, we kunnen deze wel resetten op uw verzoek mocht u het wachtwoord vergeten zijn.
Wat kunt u allemaal met een klant account:
- Uw eigen gegevens aanpassen en ook afleveradressen aanpassen.
- Snel nieuwe bestellingen plaatsen zonder alles opnieuw in te hoeven
vullen.
- Bestellingen terugkijken en zelf uw facturen downloaden.
- Bewaarde items selecteren en terugkijken die u ooit zou willen bestellen.
- We krijgen veel vragen over onze spekkoeken, bekijk alle informatie over houdbaarheid etc. hier.
- Wat is de inhoud van een product?
Onder het kopje informatie ziet u de beschikbare informatie.
Inhoud en ook vaak de ingrediënten, helaas hebben we nog niet alle producten kunnen voorzien van de ingrediënten.
- Mijn pakket heeft schade of er klopt iets niet?
Heeft u klachten of een kapot product ontvangen stuurt u dan direct een mail naar ons.
Omschrijf duidelijk uw opmerking/klacht en dan zorgen wij voor een passende oplossing.U heeft wettelijk gezien 14 dagen de tijd om producten te retourneren. Uiteraard onbeschadigde en niet geopende producten. Verse producten zoals spekkoek kan nooit retour worden gestuurd, als er iets niet in orde is vragen wij u om ons altijd eerst een mail te sturen.
De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Uiteraard niet als De SmaakBeleving in gebreke is gebleven, dan zullen wij deze voor onze rekening nemen. Neem altijd eerst contact met ons op voordat iets eventueel retour gestuurd gaat worden.
Zit uw vraag er niet bij? Onder het kopje diversen op onze homepagina staat veel informatie.
Veilig bestellen in onze webshop. Jazeker, we bestaan al velen jaren, zijn goed op diverse manieren bereikbaar. Onze adres gegevens met een vast telefoonnummer en ons kamer van koophandel staat op de website netjes aangegeven.
De bank voor IDeal betalingen en de kamer van koophandel checken ook de betrouwbaarheid van een webshop. Daarnaast zijn wij ook nog aangesloten bij Stichting WebWinkelKEUR die nog een stapje verder gaan. Daarnaast hebben we sinds september 2022 ook nog een fysieke winkel in Eindhoven.
Nog meer vragen? Stuur ons gerust een mail en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Bellen of via de app kan uiteraard ook!